15 49.0138 8.38624 arrow 0 both 0 4000 1 0 horizontal https://www.mymp3app.com 300 4000 - 0

Megan Thee Stallion Savage Remix Snl Live Performance mp4

megan thee stallion savage remix snl live performance

Mp3 Download Link

Download 48kbps mp3

Download 128kbps mp3

Download 320kbps mp3
—-

Video Download Link

Download 360p mp4 Video

Download 480p mp4 Video

Download 720p mp4 Video

Download 1080p mp4 Video

The official @Saturday Night Live Performance of Megan Thee Stallion’s “Savage Remix” featuring Beyoncé – Out Now!

Stream “Savage Remix (feat. Beyoncé)” on all platforms now:

https://megantheestallion.ffm.to/savageremix

Text Megan Thee Stallion:

(832) 210-1202

Follow Megan Thee Stallion:

https://www.instagram.com/theestallion

https://twitter.com/theestallion

https://www.facebook.com/theestallionn

Follow Beyoncé:

https://www.Beyonce.com

https://www.instagram.com/Beyonce

https://www.facebook.com/Beyonce

https://twitter.com/Beyonce

LYRICS:

Intro (Beyoncé):

Queen B, want no smoke with me (okay)

Been turnt this motherfucker up 800 degrees

The whole team eat, chef kiss cause she’s a treat (muah) Oh she’s so bougie bougie, bon appétit

Verse 1 (Megan):

I’m a savage

Attitude nasty

Talk big shit but my bank account match it

Hood but I’m classy, rich but I’m ratchet

Haters kept my name in they mouth now they gaggin, ah Bougie, he said the way that thing move is a movie

I told that boy we gotta keep it low, leave me the room key I done bled the block and now it’s hot , bitch I’m Tunchie

A mood and I’m moody

Chorus (Megan and Beyoncé):

I’m a savage (okay)

Classy, bougie, ratchet (okay)

Sassy, moody, nasty

Acting stupid, what’s happening? Bitch

What’s happening? Bitch

I’m a savage, (okay)

Classy, bougie, ratchet (okay)

Sassy, moody, nasty

Acting stupid, what’s happening? Bitch (whoa, whoa) What’s happening? Bitch (whoa, whoa)

Verse 2 (Beyoncé):

Hips tick tock when I dance (dance)

On that demon time she might start a Only Fans

Big B and that B stand for bands

If you wanna see some real ass baby here’s your chance

I said left cheek, right cheek, drop it low and then swang

Texas up in this thang, put you up on this game

Ivy Park on my frame, gang, gang, gang, gang

If you don’t jump to put jeans on, baby you don’t feel my pain (hold up) Please don’t get me hyped, write my name in ice

Can’t argue with these lazy bitches , I just raise my price

I’m a BOSS, I’m a leader, I pull up in my 2 seater

And my mama was a Savage

Nigga got the shit from Tina

Chorus (Megan and Beyoncé):

I’m a savage (yeah)

Classy, bougie, ratchet (okay)

Sassy, moody, nasty (okay)

Acting stupid, what’s happening? Bitch What’s happening? Bitch (whoa, whoa) I’m a savage, yeah

Classy, bougie, ratchet, (okay)

Sassy, moody, nasty (okay)

Acting stupid, what’s happening? Bitch What’s happening? (whoa, whoa)

Post Chorus (Megan and Beyoncé):

Like Beyoncé, like me (like me)

He want a bitch like the Stallion with the knees

He be like damn how that thang moving in them jeans Even D4L couldn’t do it like me

Bridge (Beyoncé):

Ooh..

I done got this body ready just for you

Girl I hope he don’t catch me messing around with you Talking to myself in the mirror like bitch you my boo

Pre (Megan):

I’m the shit ou

I need a mop to clean the floor, it’s too much drip ou I keep a knot, I keep a watch ou

Lets play a game ,Simon says I’m still that bitch aye I’m still that bitch

Chorus (Megan and Beyoncé):

I’m a savage (okay)

Classy, bougie, ratchet (okay)

Sassy, moody, nasty (nasty)

Acting stupid, what’s happening? Bitch (whoa, whoa) What’s happening? Bitch (whoa, whoa)

I’m a savage (okay)

Classy, bougie, ratchet (okay)

Sassy, moody, nasty (nasty)

Acting stupid, what’s happening? Bitch

What’s happening?

Verse 3 (Beyoncé):

I heard they asking for the queen , they brought some cameras in here I’m a bad bitch, she’s a savage, no comparison here

I’ma flip my hair and look back while I twerk in the mirror

All this money in the room, think some scammers in here

I’m coming straight up out the third Whip the whip like I stirred it

Wood grain, we swerving

Keeping his mind all on these curves Coupe fly like a bird

Cold on ‘em like burrrr

Always keep my word

No I don’t do cross word

Stallion when I ride he like them hot girls with them hips huh…

I hopped that shit the way I hopped out and slid

I pop my shit now watch me pop up again

I mop the floor now watch me sweep up these Ms

Chorus (Megan and Beyoncé):

I’m a savage (yeah)

Classy, bougie, ratchet (okay)

Sassy, moody, nasty (okay)

Acting stupid, what’s happening? Bitch (okay), What’s happening? Bitch (whoa, whoa)

I’m a savage, yeah

Classy, bougie, ratchet, yeah

Sassy, moody, nasty (okay)

Acting stupid, what’s happening? Bitch (okay)

Outro (Beyoncé):

It’s the Stallion and the Bee H-Town going down



#MeganTheeStallion #Savage #SNL #SaturdayNightLive #Beyonce #SUGA #Live #SNLPerformance

© 2020 1501 Certified Ent LLC under exclusive license to 300 Entertainment

—–

Megan Thee Stallion Savage Remix Snl Live Performance mp4
Megan Thee Stallion Savage Remix Snl Live Performance video mp3
download Megan Thee Stallion Savage Remix Snl Live Performance mp3
HD Video Megan Thee Stallion Savage Remix Snl Live Performance mp4
Top Tracks South Africa mp4

tags
  • savage
  • pop smoke get back
  • pop smoke
  • body remix
  • song tiktok
  • http://www.mymp3app.com/savage~megan thee stallon
  • real seet
  • i am the one
  • savage megan